Biežāk Uzdotie Jautājumi

  • Jā, visas DTS rezerves daļas ar oriģinālajiem detaļu numuriem ir 100% oriģinālas un tiek iegūtas tieši no oriģinālā aprīkojuma ražotājiem (OEM).

    Mēs garantējam, ka katra rezerves daļa atbilst augstākajiem kvalitātes standartiem, lai nodrošinātu vislabāko veiktspēju un ilgmūžību jūsu transportlīdzeklim.

  • DTS piedāvā pilnu oriģinālo auto rezerves daļu klāstu no vadošajiem auto ražotājiem un zīmoliem:

  • Sazinies ar DTS tehnisko ekspertu, aizpildot vienkāršo vaicājuma formu..

    Lai saņemtu pilnvērtīgu palīdzību, iekļaujiet skaidrus sava transportlīdzekļa fotoattēlus un VIN numuru.

    Mūsu komanda pārbaudīs rezerves daļas saderību, pamatojoties uz jūsu norādīto VIN, un palīdzēs atrast nepieciešamās auto detaļas.

  • Lai veiktu pasūtījumu, izveidojiet kontu .

    Ja ir zināms pareizais detaļas numurs un vēlaties uzzināt cenu, piegādes laiku un citu informāciju, izmantojiet DTS detaļu meklētāju .

    Ja detaļas numurs nav atrasts, tas nenozīmē, ka mēs to nevaram piegādāt.

    Aizpildiet vaicājuma formu., un DTS tehniskais konsultants atbildēs pēc iespējas ātrāk.

    Aicinam arī izmantot oriģinālo rezerves daļu katalogu. .

  • DTS piedāvā sekojošas norēķinu iespējas:

    1) Tiešie bankas pārskaitījumi, bankas maksājumu saites, kredītkaršu un debetkaršu maksājumi

    2) PayPal, Apple Pay and Google Pay

    3) Norēķini ar karti klātienē - DTS birojā

    4) Biznesa klientiem piedāvājam noslēgt sadarbības līgumu un iespēju norēķināties ar pēcapmaksu

  • Plānotais piegādes laiks uz DTS noliktavu pasūtītajām detaļām parasti svārstās no 2 līdz 5 darba dienām atkarībā no rezerves daļu pieejamības.

  • Mēs sadarbojamies ar uzticamiem kurjeru uzņēmumiem, lai nodrošinātu ātras un uzticamas piegādes, tostarp pakalpojumu no durvīm līdz durvīm un ērtas saņemšanas vietas iespējas. Lielākiem pasūtījumiem piedāvājam un organizējam arī DTS transportu.

  • Jā, mēs piegādājam rezerves daļas uz lielāko daļu pasaules valstu. Piegādes izmaksas un piegādes laiki atšķiras atkarībā no pasūtījuma izmēriem un galamērķa.

    Lai iegūtu precīzākas piegādes izmaksas, sazinies ar mums .

  • Pasūtījumu var izsekot caur dts.lv sistēmu sadaļā - Pasūtījumi.

    Vienkārši pieslēgties savam DTS kontam, lai redzētu visu savu pasūtījumu statusus un saistīto informāciju.

  • Lai kļūtu par DTS sadarbības partneri, lūdzu, apmeklējiet mūsu kļūsti par klientu sadaļu un aizpildiet vienkāršo formu.

  • DTS piedāvā tāmēšanas pakalpojumu sadarbības partneriem, - auto servisiem, apdrošināšanas kompānijām, auto centriem, remontdarbnīcām, pilna servisa līzinga kompānijām, neatkarīgiem uzņēmumiem, automašīnu nomām un citām organizācijām.

    Ja jums nepieciešama informācija par rezerves daļu izcenojumiem un atbilstošajiem detaļu numuriem, sazinies ar mums .

  • Katrs atgriešanas vai atcelšanas pieprasījums tiek izvērtēts individuāli un saskaņots ar ražotāju, pamatojoties uz tā specifisko atgriešanas un atcelšanas politiku.

    Detaļas, kuras jau ir izsūtītas no ražotāja noliktavas vai speciāli izgatavotas pēc individuāla pasūtījuma, nav iespējams atcelt vai modificēt.

    Ja atgriešana vai pasūtījuma atcelšana tiek apstiprināta, ražotājs var piemērot papildus izmaksas. Lai iegūtu pilnīgu informāciju, lūdzu, iepazīstieties ar Lietošanas noteikumi & nosacījumi.

  • Cenas nav fiksētas un var regulāri mainīties ražotāju ikmēneša atjauninājumu rezultātā, kā arī valūtas maiņas kursu svārstību dēļ.

    Līdz ar to DTS piedāvātās tāmes izmaksas var mainīties un ir spēkā tikai līdz nākamajam cenu atjauninājumam.

  • Oriģinālajām auto rezerves daļām tiek piemērota viena gada ražotāja garantija uzņēmumiem un divu gadu garantija individuāliem klientiem.

    Elektrisko rezerves daļu garantija darbojas tikai tad, ja tās uzstādījis pilnvarots autoserviss, izplatītājs jeb dīleris.

    Garantija nesedz bojājumus, kas radušies nolietojuma dēļ. Neliela luktura miglošanās vai kondensācija noteiktos laika apstākļos netiek uzskatīta par defektu.

    Lai iegūtu sīkāku informāciju, lūdzu skatīt lietošanas noteikumi & nosacījumi vai arī aizpildiet Garantijas Formu..

  • Jā, mēs piedāvājam atlaides, pamatojoties uz jūsu ikmēneša un gada pasūtījumu apjomu. Jo lielāks apgrozījums, jo augstāks ir atlaides līmenis. Sazinies ar mūsu pārdošanas komandu, lai uzzinātu vairāk par mūsu lojalitātes programmām un atlaidēm.

    • Apmaināmo rezerves daļu var atgriezt tikai oriģinālajā iepakojumā.
    • Atgrieztajai daļai nevar būt ārēji bojājumi.
    • Depozīta summa un atgriešanas izdevumi ir atkarīgi no detaļu izmēriem un ražotāja atmaksas politikas.
    • Detaļu numuri ar *S beigās norāda uz apmaināmās rezerves daļas depozītsummu.
    • VAG (AUDI/VW) detaļas mumurs beidzās ar 'X'
    • Mercedes - detaļas mumurs beidzās ar '90' VAI '80'
    • Mitsubishi - detaļas mumurs beidzās ar 'R'
  • Tehniskas problēmas: Sazinies ar mūsu atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību jebkādu ar pasūtījumu saistītu sarežģījumu vai tehnisko problēmu gadījumā.

    Bojāts iepakojums: Ja jūsu iepakojums ir bojāts, lūdzu, nofotografējiet un ziņojiet mums 24 stundu laikā pēc saņemšanas. Palīdzēsim iesniegt pretenziju un vajadzības gadījumā vienoties par apmaiņu.

    Detaļa ar defektu Rezerves daļai, kurai ir konstatēts defekts, lūdzu, sniedziet detalizētu defekta aprakstu un attēlus. Mēs sazināsimies ar ražotāju par risinājumu vai nomaiņu.

    Nepareiza detaļa: Ja saņemat nepareizu detaļu, sazinies ar mums ar mums pēc iespējas ātrāk. Palīdzēsim atgriezt nepareizo detaļu un veikt apmaiņu uz pareizo rezerves daļu.

    Atbilstības problēma: Ja rezerves daļa neatbilst jūsu transportlīdzeklim, lūdzu, pārbaudiet detaļas numuru ar transportlīdzekļa VIN saderību. Kontakti ar mums, lai saņemtu tehnisko palīdzību problēmas risināšanā vai apmaiņas organizēšanā.

    Nozaudēts sūtījums: Ja sūtījums tiek pazaudēts sūtīšanas laikā, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu. Mēs risināsim ar kurjerpastu, lai izsekotu un atrisinātu problēmu, nodrošinot pasūtījuma saņemšanu.

Ir papildus jautājumi? Sazinies ar mūsu atbalsta komandu.